Základní údaje
- Magisterský program
- Doba studia: 2 roky
- Forma studia: prezenční, kombinovaná
- Podat přihlášku
- Tematické okruhy k přijímací zkoušce (soubor DOCX, 43kB)
- Doporučené studijní plány
Podrobnější popis
VŠTE získala akreditaci nové specializace navazujícího programu Podniková ekonomika: Produktový a hodnotový management.
Navazující magisterský studijní program Podniková ekonomika nabízí dvě specializace, které jsou v současné době v podnikové sféře velmi požadovány: Ekonom výroby; Produktový a hodnotový management.
Specializace Ekonom výroby se zaměřuje na řízení a plánovaní technicko-technologických procesů. Absolventi získají ekonomický pohled na výrobní procesy a budou připraveni pracovat ve výrobních podnicích, převážně se zaměřením na strojírenství a stavebnictví.
Specializace Produktový a hodnotový management je aktuálně velmi žádaná ve všech progresivně smýšlejících podnicích. Absolvent získá pohled podnikatele-manažera na ziskovost a konkurenceschopnost podniku. Své znalosti může využít ve výrobních, ale i nevýrobních podnicích či státní správě. Zajímavá skladba předmětů: produktový management, hodnotový management, leadership, racionální management, řídící a rozhodovací dovednosti a další.
Absolvent dokáže:
Absolvent specializace Ekonom výroby je schopen:
- samostatně vyhledávat, třídit, analyzovat a kriticky interpretovat ekonomická data podniku,
- řešit tvůrčím způsobem ekonomické vztahy a vazby v rámci vnitřního a vnějšího podnikového prostředí,
- generovat podnikovou strategii,
- uplatňovat projektové zásady při řízení podnikových procesů,
- navrhovat vhodný způsob využití finančních prostředků,
- porovnávat investiční instrumenty z hlediska jejich rizika, výnosu a likvidity,
- řídit stabilizaci a rozvoj podnikových lidských zdrojů a další.
Specializaci Produktový a hodnotový management si zvolte, pokud:
- Chcete být produktový manager. Tato pozice je aktuálně vysoce poptávána v podnicích.
- Chcete zajistit efektivnost a ziskovost podniku.
- Chcete být součástí vrcholového managementu a vedení podniku.
- Chcete tvořit originální produkt a přidanou hodnotu pro zákazníka.
- Chcete zabezpečit konkurenceschopnost podniku.
- Chcete si rozvíjet své manažerské schopnosti a dovednosti.
- Chcete si rozvíjet kritické myšlení.