Přejít na hlavní obsah

START:
8. 11. 2023

Úspěšné setkání kateder marketingu na VŠTE v Českých Budějovicích

Na Vysoké škole technické a ekonomické (VŠTE) v Českých Budějovicích proběhlo dvoudenní setkání kateder marketingu, které přivítalo odborníky z celého Česka. Akce, organizovaná Katedrou cestovního ruchu a marketingu Ústavu podnikové strategie VŠTE, se konala 2. a 3. listopadu a nabídla účastníkům bohatý program spojený s nejnovějšími trendy v marketingu.

Program prvního dne byl zahájen Ivou Chlumákovou, specialistkou na sociální sítě, dříve působící například v Budějovickém Budvaru nebo v E.ON, která představila potenciál sociální sítě LinkedIn nejen pro vysoké školy a podniky především v oblasti B2B, ale také její přínos pro marketingovou komunikaci a networking. Její prezentace předznamenala diskuzi na téma nejnovějších trendů v marketingu. Toto téma otevřelo prostor pro následnou diskuzi o dalších současných trendech v marketingu. Po odborné části následovala prohlídka VŠTE s rektorem panem doc. Ing. Vojtěchem Stehelem, MBA, PhD. a společné focení, které poskytlo ideální příležitost pro rozvíjení profesních vztahů mezi účastníky.

setkání kateder marketingu

Odpolední část se přesunula do areálu pivovaru Budvar, kde účastníci absolvovali exkurzi s ochutnávkou a poslechli si prezentace jednotlivých kateder. Aneta Beranová, manažerka marketingových kampaní v dm-drogerie markt, pak oživila program svým odborným vystoupením na téma lovebrand a budování značky. Den byl zakončen neformálním setkáním a večeří v restauraci Budvarka.

Druhý den setkání se nesl v duchu objevování kulturního dědictví, kdy účastníci měli možnost prozkoumat historické centrum Českých Budějovic. Tato prohlídka nejen přiblížila bohatou historii města, ale také předznamenala příjemný společný oběd v centru, který umožnil rozvinout neformální dialogy mezi účastníky.

Setkání kateder marketingu je klíčovou platformou pro sdílení znalostí, zkušeností a pro hlubší porozumění výzvám, kterým čelí marketingové a jim blízké obory. Tato akce ukázala, že spolupráce a otevřený dialog jsou základem pro inovativní přístupy v marketingu.

Setkání kateder marketingu

Menu