Page 15 - Magazin 1/2023
P. 15

MOBILNÍ NABÍJECÍ STANICE  VZDĚLÁVACÍ KURZY



 Mobilní solární nabíjecí stanice  Odborníci na Vysoké škole technické  Rozšiřte si kvalifikaci a získejte odborné znalosti z různých oborů
 pro elektromobily rozšíří infrastrukturu  a ekonomické se proto věnovali především  v našich kurzech a webinářích.
 e-mobility.  numerickým simulacím tepelných procesů
 uvnitř kontejneru, proudění vzduchu,
 Elektromobilita je na vzestupu, a přesto  chlazení baterií a termografickému měření
 se majitelé elektromobilů musejí často  pomocí infračervených kamer. „Na VŠTE
 potýkat s nedostatkem nabíjecích stanic  řešíme elektroniku a senzoriku, také
 kolem dálnic. Benzínové pumpy postavené  podporu pro bezpečnost provozu baterií.
 v minulosti mají jen základní přívod energie                              Pedagogické minimum
 a nejsou schopné zajistit dobíjecí stanici.  Provádíme speciální emisní testy EMC,  Univerzita třetího věku
 Odborníci z VŠTE proto nyní řeší další  které monitorují, zda je zařízení připojitelné  Studium je určeno pro získání znalostí
                    Nabízíme kurzy: Proč je pravda důležitá
 možnosti, jak vyjít majitelům elektromobilů  do energické sítě. Bez nich se nedá zařízení  aneb jak správně pracovat s informacemi  a dovedností v oblasti pedagogiky,
                                                                              didaktiky a psychologie,
 vstříc – jedním z řešení je mobilní solární  provozovat. Budeme také řešit ochranu  a Úspěšné podniky, manažeři  které jsou nepostradatelnou složkou
                                                                               odborné kvalifikace
 nabíjecí stanice, která může být umístěna  duševního vlastnictví, pokud vzniknou  a produkty české historie i současnosti.  pedagogického pracovníka.
 doslova kdekoliv – i na místě, kde není přívod  průmyslové vzory či patenty. S tím máme
 výkonného zdroje energie.  více zkušeností než zadavatel projektu.
 Dáváme do toho vědu, děláme testy,
 Projekt, jehož zadavatelem je firma T.W.I.  upravujeme modely a firemní partner
 spol. s r.o. (TWI), se věnuje výzkumu a vývoji  to následně realizuje v konkrétní podobě,“
 kontejneru, na němž bude rozkládací deštník  doplňuje Frischer.
 ze solárních panelů. Ty budou nabíjet baterie
 ukryté v kontejneru. Elektromobil se připojí
 na baterie, ne přímo na solární zdroj, neboť
 ten nemá dostatečný výkon. Naopak výkon
 baterií, které se budou v průběhu celého dne
 nabíjet, bude dostatečný na to, aby nabil  Jak se stát úspěšných
 denně 1 až 4 vozidla. Životnost baterií  zaměstnancem na dálku      Motivace a odměňování pracovníků
 LiFePO4 je kolem 8 000 nabíjecích cyklů
                           Webinář o home office:
 a životnost celé stanice bude minimálně  vše, co potřebujete vědět pro úspěšnou  Kurz zaměřený na účinnou motivaci
 10 let. Stanice zároveň bude mít možnost  práci z domova.               a odměňování vašich zaměstnanců.
 třífázové přívodní energie a nebude tedy
 závislá pouze na slunci, ale baterie se budou
 moci průběžně nabíjet také ze sítě. Zajistí tak
 stabilní nabíjecí stanici pro elektromobily
 postavenou na obnovitelných zdrojích.
 Během projektu, na kterém spolupracoval
 zadavatel TWI s Vysokou školou technickou
 a ekonomickou v Českých Budějovicích, bylo
 třeba vyřešit řadu technických detailů.  Projekt řeší také připojení více kontejnerů
 „Testovali jsme různé druhy baterií  za sebe, aby stanice dokázala posloužit
 a nakonec jsme zvolili lithium-železo-  co nejvíce elektromobilům. Prototyp
 fosfátové. Museli jsme také řešit problémy  zařízení bude dokončený ke konci května
 spojené s tím, že baterie jsou v kontejneru.  a v letních měsících roku 2023 by měl být
 Když se do něj opře slunce, solární panely by  k dispozici pro zadavatele, firmu TWI,  Angličtina pro prezentace,  Anglická obchodní korespondence
 byly nadměrně tepelně namáhány, v zimě by  která následně bude řešit prodej, distribuci  Němčina pro prezentace  Osvojte si pravidla pro jednotlivé druhy
 naopak baterie rychle degradovaly provozem  a sériovou výrobu. Firma plánuje stanici  Získejte znalosti pro profesionální prezentování  obchodní korespondence v angličtině.
 v mrazech.  využít nejen v České republice,  v anglickém a německém jazyce.
 Celý kontejner je proto tepelně izolovaný  ale především v méně rozvinutých zemích,
 a má uvnitř tepelné čerpadlo, které zajistí  kde není kvalitní infrastruktura
 stálou teplotu kolem 25 °C,“ vysvětluje  a elektromobily jsou omezené pouze
 doc. Ing. Robert Frischer, Ph.D., prorektor  na provoz ve městech.
 pro studium a informatiku VŠTE.



                                            www.studiumprovas.cz



 14                                                                                                       15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20