Page 11 - Návštěvník 2/2021
P. 11

— 11











        Chilli


        Production:


        Studentky u nás



        měly na starost


        například


        komunikaci


        s influencery






        Osm hodin denně, pět dní v týdnu…
        V českobudějovické marketingové agen-
        tuře Chilli Production neměly studentky
        VŠTE o práci nouzi. Vedení společnosti
        je zapojilo do každodenní rutiny, necha-
        lo je nahlédnout do zákulisí zajímavých
        projektů a dalo jim na starost důležité
        úkoly. Praxe tak byla zajímavou zkušeností
        i zážitkem. Více v rozhovoru s jednatelem
        Chilli Production Ottou Kovaříkem.                    Jakým způsobem jste navázali se studentkami VŠTE
                                                              spolupráci?
                                                              Ozvaly se nám nezávisle na sobě s dotazem, zda by
                                                              u nás bylo možné vykonat školní praxi. Pozvali jsme si je
                                                              na pohovor, protože jsme samozřejmě nevěděli, co od nich
                                                              můžeme čekat. Pro nás to byla také nová zkušenost. Obě
                                                              byly z možnosti, že by u nás mohly pracovat, nadšené, tak
                                                              jsme se domluvili. J
                                                              A jak jejich praxe probíhala?
                                                              Měly standardní osmihodinovou pracovní dobu. Musím
                                                              říct, že byly poctivé a docházku dodržovaly. Zapojovali jsme
                                                              je postupně, chtěli jsme, aby pochopily, proč to a to dělají,
                                                              jakým způsobem to dělají a tak dále. Zprvu zařizovaly
                                                              administrativní záležitosti, aby uměly vyřídit základní věci,
                                                              pak jsme jim například dávali za úkol vybírat influencery
                                                              pro spolupráci, připravovat podklady pro focení a tak dále.
                                                              Brali jsme je také na firemní porady, aby měly přehled
                                                              o tom, co se u nás aktuálně děje. Celkově si myslím, že měly
                                                              možnost vidět, jak je práce u nás složitá a pestrá. Že není jen
                                                              o příspěvcích na sociální sítě, jak si někdo může myslet.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16